Aanmelding

Mocht u uw zoon of dochter bij ons willen aanmelden, stuur dan een mail naar vanheemstraschool@stichtingcambium.nl
Wij verzorgen graag een rondleiding om samen met uw kind te ervaren hoe wij ons onderwijs vormgeven.
IB-er Gerke Hoogers en/of directeur Christa Mensonides ontvangen u dan bij voorkeur op een dinsdag of donderdag op school voor een kennismaking.
In overleg kunnen we een dag en tijd afspreken. Bellen mag ook op tel: 038-4441277

Een andere manier is om de onderstaande velden in te vullen. Ook dan krijgt u daar zo snel mogelijk een reactie op.

Laat zien dat je geen robot bent door de volgende afbeelding te kiezen Kopje.

Van Heemstraschool Uilennest 10 8051 HB Hattem vanheemstraschool@stichtingcambium.nl 038 444 1277
    De Van Heemstraschool is onderdeel van: