Rondleiding

Wanneer u op zoek bent naar een school voor uw zoon of dochter, kunt u een afspraak maken voor een rondleiding. In ongeveer 45 minuten tot een uur kunt u met uw kind ervaren hoe wij ons onderwijs vormgeven. Uiteraard proberen we al uw vragen te beantwoorden.
Dat kan op maandag, woensdag of donderdag. Het heeft onze voorkeur om dat onder schooltijd te doen, zodat u ervaart hoe het in de praktijk gaat bij ons. Hiernaast ziet u ons mailadres en telefoonnummer.

Een andere manier is om de onderstaande velden in te vullen. Ook dan krijgt u daar zo snel mogelijk een reactie op.

Laat zien dat je geen robot bent door de volgende afbeelding te kiezen Vliegtuig.

Van Heemstraschool Uilennest 10 8051 HB Hattem vanheemstraschool@stichtingcambium.nl 038 444 1277
    De Van Heemstraschool is onderdeel van: